Har börjat bli så jävla trött ...

Igår va jag ju hos Sara och skulle hjälpa henne med Julia , men det gick inte så bra . Något bi inte behöver gå in på . Vill du veta tryck HÄR! Men nu sitter jag hos Sara igen och vi ska dygna , hahah , Sara kommer somna om jag känner henne rätt . Cola och filmer kommer det bli , även upp och hoppa så man vaknar till .. Sen imon så ska jag rida Ganza , blir lite dressyr för vill få henne så fin som hon va i Tisdags . På Söndag ska vi se om Sara kan ta med Peppe till Ganza , så rider vi lite i hagen och hoppar lite tänkte vi , det blir kul för Ganza . 
 
Men idag red jag Ganza i skogen , i typ 30 min . Jättefin va hon , ökade traven och samlade galoppen !!
 


 
 
HAHAHHAHAHAHAHAHAH


Kommentarer
Sarasomärbästivärlden

Fan vad fina vi är, visst?
Peppe kommer ha skitkul på söndag, han behöver få rejsa lite. (hur stavas rejsa..)

puss hej, leverpastejj

Svar: ja skit fina !!!ja fan vad det ska gå undan !

puss puss
Amanda Johnsson

2012-09-07 @ 22:58:59
URL: http://ljungsara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0