Uppskrivning kvar !

klarade uppkörningen idag då , gött som fan ! nu äe det bara den skriftliga delen kvar , ska göra den på Torsdag , så hoppas jag klarar den ! För isåfall äe det bara att ut och köra ! 
 
Men idag har det varit ett helvete typ , har haft sån migrän så har inte kunnat vara i ett ljust rum och inte kunnat vara vid hög ljudnivå , men det äe bättre nu , skönt . Å idag får Ganza vila , hon får även vila imon med . Sen blir det träna inför tävlingen i Bodafors ! tagga ! 
 
Nu ska jag cilla och kolla tv , sen måste jag duscha . 
 
En av mina produkter som jag gjorde i skolan ..


Kommentarer
alexander thörn

är det moppekort eller ?

Svar: aa det är det
Amanda Johnsson

2012-09-11 @ 18:29:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0