Hemma , åka snart igen .

Nu ska jag strax duscha för att sen åka till ``kalas´´. Min kusin fyller 20 år och sen åker han till Australien i ett år , så sista gången man träffar han på väldigt länge nu . Men idag gick det jättebra att rida Ganza ! förvånande bra faktiskt !
Red på en stor äng i en kohage med Sara och Peppe . Peppe va väldigt pigg så han sprang och hade kul , bockade och lite sånt , hahah . Men Ganza brydde sig inte om han , utan gick som jag ville , ökade traven , samlade och lite skänkelvikningar . Sååå fin va hon idag , så imon ska hon få ta det lugnt och gå i skogen . Så efter att hon gick så fint red vi till träde som har ramlat ner , så dom hoppade vi över och både Ganza och Peppe älskade det typ !! Till sista blev det race galopp , sedan trava av med sänkt huvudet så ryggen åker upp .
Måste ta bort alla hinder som står i paddocken sen med .. 
Lovade ju någon bild , och det kommer , men bilden ha Sara på sin mobil , så måste vänta tills hon skickar den till mig .
 
Men det äe lite saker som jag måste köpa , så här kommer det lite bilder !
 

Grönt schabrak och lindor
Rött schabrak och lindor


Brunt schabrak och lindor


Kommentarer
Ida

As snygga!

Svar: ja visst är dom !
Amanda Johnsson

2012-09-10 @ 07:42:03
URL: http://www.krakelspektakel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0