Hatar appen !

Blogg appen har dampar som bara den idag , funkar inte alls ! får damp . Sen har jag kollar och fixat massa så har inte kunnat blogga , en kommer ut ett litet inlägg nu . 
Imon ska jag skriva upp och även ta kort då ju , så ska locka mitt hår , så hoppas att kortet blir bra , och att jag även klarar uppskrivningen ! 
 
Sen ska jag till Sara , så tar då mopeden om jag klarar uppskrivningen , ska ha lektion för henne . Makrarbete och öva lite skänkelvikningar blir det . Bommar som är upphöjda och lite sånt . Kommer inlägg om det imon . Ska kolla om Hannah eller Karin kan rida Ganza imon med , för det hinner jag nt ..
 
så blir håret imon , fast ännu bättre ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0