Hoppade Ganza idag !

Ganza va jätteduktig idag när vi hoppade , hon va lite osäker på studsen men hon gjorde det fint vissa gånger . Hoppade massa terräng hinder och det va läskigt tyckte hon , så vissa hinder hoppae vi inte . Men hoppade en 70 oxer , och det gjorde hon jättefint !
 
Men imon ska Sara ta med Peppe till Ganza , men Sara ska hoppa med Peppe , men jag ska rida lite dressyr , antingen med eller utan sadel . Får se . 
 
Men nu ska släkten på pappas sidan komma på kräftskiva , så ska stänga va datorn nu tror jag , men tror jag äe sjukt , mår så jävla dåligt , har ont i halsen och kan inte andas med näsan , och har sjukt ont i huvudet !! bläää , men aja , hoppas jag snart mår bättre .
 

Conny och Sara
Fiina Ganza ! <3


Kommentarer
Sarabästivärlden

Conny är skitfin! Jag ser dock lite sådär skitful ut..

Svar: Båda ni äe skit fina!
Amanda Johnsson

2012-09-08 @ 17:11:18
URL: http://ljungsara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0