Dressyr pass

Nu äe jag hemma igen , har nyss ätit och tänkte kolla på en film snart , sen sova . Men ska bogga lite först .
 
Körlektionen gick bättre än vad jag trodde det skulle gå , men gjorde en miss , stannade inte för stopp .. ops . Men annars gick det bra . Nästa körlektion äe på måndag .
Sen när jag kom hem kollade jag på filmen Letters to Juliet , sen åkte jag till stallet . Fixade iordning en dressyrbana och sedan gav jag hästarna mat . Va jättetaggad att rida dressyr på Ganza idag , men det vände ganska fort , för hon va as stark så kunde knappast få ihop henne , va riktigt jobbigt , men till slut fick jag henne att gå i fin form och lyssnade skit bra på ökade traven . Galoppen i vänstervarvet va hon super fin , men i höger orkade hon inte så då saktade hon bara av eller så sprang hon iväg för mig och drog tag i bettet , men det blev lite bättre i slutet . 
Imon fixar Hannah henne , för ska med Sara till Hööks och kolla på träns och lite sånt . Sen på Lördag ska jag först till Sara och hjälpa henne med Julia , sen ska jag även rida dressyr på Ganza igen , se om hon fortfarande har energin men att hon inte äe så stark . 
 
Du har inte glömt att kolla på Min, Linas och Hannas serie va ? Ponny Akademin del 1 . Ta en titt vetja !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0